BUUUHHH aguante el rojo XD (no independiente ehhh!)
por que no ponen opcion para que nosotros elijamos el estilo y listo? mas facil, todos contentos XD
Propeller already works in Spainsh. Just set your DC to Spainsh and boot the game and you will see it work in Spainsh. No need of patch, it works out of the box.